Bericht van Anneke!

2004-07-10
(Anneke loopt voor 10 weken stage in Taizé. Hieronder nieuws van haar:)

Hallo Allemaal,

Hier even een bericht van mij uit frankrijk.
Ik zit hier nu inmiddels 2 weken en ben nu bijna 1 weken permanent. Zoals sommigen misschien wel weten ben ik hier in totaal 10 weken en kom ik 10 september weer terug. Helaas zal ik dan niet bij de eerste keer van het nieuwe seizoen van het schakeltje kunnen zijn, wat erg jammer is maar niet een regelrechte ramp want er komen gelukkig meer keren.
Het gaat hier supergoed, ontmoet leuke mensen en iedereen is erg aardig tegen mij en geven me dus ook echt het gevoel alsof ik welcome ben.
Elke week heb je een andere taak en deze eerste week ben ik verantwoordelijk voor de waardevolle spulletjes. Hier zit een heel systeem aanvast wat veel te ingewikkeld is om uit te leggen en soms ook nog eens geheim. Ik ben blij dat de mensen van taize mij dit vertrouwen geven zodat ik kan laten zien wat ik waard ben. Ik zal snel weer wat van me laten horen en als jullie mij willen emailen kan dit altijd.

Anneke is inmiddels weer terug en heeft haar belevenissen aan het net toevertrouwd. Dat kun je hier lezen.

Geef een reactie

